Reklamace

Reklamace
Záruka a reklamace zboží při nákupu
Poškozená zásilka
Zásilku od České pošty, či PPL si vždy pozorně prohlédněte a pokud balík vykazuje jakékoli známky mechanického poškození, odmítněte jej převzít.
V případě, že to bude možné, otevřete zásilku před poštovním doručovatelem či kurýrem
Pokud bude jevit známky poškození, balík okamžitě reklamujte. Pokud balík s poškozením převezmete a na tuto skutečnost přijdete později, přepravce již reklamaci neuzná.

Záruka na zboží začíná běžet dnem převzetí výrobku spotřebitelem. Pro konečného spotřebitele je poskytována záruka 24 měsíců, stejně jako v kamenném obchodě. V případě nákupu na fyzickou/právnickou osobu je záruka 12 měsíců. Prodejce odpovídá za všechny vady výrobku, které má zboží při převzetí kupujícím, nebo které se objeví v průběhu záruční doby. Nevztahuje se však na vady způsobené nešetrným či nevhodným zacházením, nebo mechanickým poškozením.
Reklamaci je možné uplatnit poštou i osobně.
Náklady na dopravu výrobku k nám hradí zákazník, zpět k zákazníkovi hradíme my. Prosíme, zabalte výrobek řádně a do obalu odpovídajícího povaze zboží, aby při přepravě nedošlo k dalšímu znehodnocení produktu. Vždy je třeba připojit popis vady a kontakt na Vás. Každou reklamaci vyřizujeme bez zbytečného odkladu a o jejím průběhu bude zákazník vyrozuměn.

Na dárky, poskytované zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky darovací smlouvy dle platné a účinné legislativy České republiky.

Práva z vady se uplatňují u prodávajícího na této adrese:
ALDAMAX TRADE s.r.o., Lomená 998/3, 709 00 Ostrava
Odeslat článek známému   Vytisknout